neděle 5. října 2014

Voňavé zklamání od Manufaktury

To je prostě tak, když milujete jednu značku, zamilujete si jednu limitku  a čekáte, že vše z ní bude skvělé. A to se mi přesně stalo s Tělovým mlékem Černý rybíz od Manufatury.
Ono jako ta vůně, ta je prostě úžasná. Pokud tuto limitku ještě někde potkáte čuchněte k ní a určitě nebudete moc odejít aspoň bez sprcháče této vůně. Voní totiž přesně jako černý rybíz, žádná chemka, ale nádherně vonící plody.

Jenže co se týče tělového mléka, mám jen dvě kritéria. Aby nezanechávalo bílé stopy a aby opravdu hydratovalo.

Hned první bod je problém. Vtírám do kůže jako bláznivá a prostě nic. Bílý povlak a ani náznak aspoň trošku vstřebanosti.

Hydratace teda okamžité je, ale hned z ránem jako by se vypařila a já mám pocit, že se potřebuju namazat. A to teda nejsem žádný šupináč.

Co mu ale opravdu nemůžu upřít je jeho vůně a ta teda drží. Voní mi od něho pyžamo i postel. A to mi jako vůbec nevadí!!!


Za ty penízky ale nevím jestli je to taková bomba, jakou bych čekala a co se týče vůně, raději budu zase investovat do sprcháče.


Žádné komentáře:

Okomentovat