pátek 12. září 2014

Nejúžasnější oční duo od MACu

Tak a je to tady. Konečně jsem si našla novou práci. Ještě to není přesně to co bych chtěla, ale už jsem v oboru a věřím, že to bude lepší a lepší. Tak mi držte palce a já doufám, že svou éru v elektru nechám daleko a daleko za sebou.

A teď už k mojí posedlosti ke kosmetice MAC. 
Jak jsem už psala v Praze jsem byla nadšená z jejich prodejny na Chodově a hlavně z jejich konzultantky, tak jsem pokračovala dál v nakupování.
tentokrát to byla paletka na 2 oční stíny a do nich jsem si koupila stíny All that glitters a Woodwinked.



Vezmu konzistenci a výdrž u obou najednou, protože texturou jsou stíny totožné.
Stíny jsou nádherně máslo a nepráší, pigmentace je výborná a pokud použiju podkladovou bázi tak mám celodenní výdrž (bez báze jsem ještě nezkoušela).

All that glitters
Krásná bronzová barvička, spíš bych řekla metalická, hezky světlounká, když nemám čas tak stačí jen ona přes celé víčko, linku a jdeme. Rozjasněný pohled zaručen.

Woodwinked
Používám do záhybu ale dokážu si představit přes celé víčko jako večerní kouřovku. Jinak je to hnědá metalická barvička.



Stíny seženete za 359 kč a duo paletku za 159 kč a pro mimopražské slečny seženete na Lips2kiss.

Žádné komentáře:

Okomentovat