pondělí 22. září 2014

Nejlepší kamarádi do sprchy

Nejsou to nejlepší kamarádi spolu, ale moji. Fungují úžasně bez sebe a ještě líp společně, ale jsem ráda, že jsem našla konečně typ peelingu, který mi doopravdy vyhovuje a že jsem konečně zkusila přírodní sprcháč, který krásně voní a aspoň trošku pění, protože bohužel, já tu pěnu u sprchování potřebuju.




Anatomicals sud the lot of you
Nejúžasnější je na něm asi jeho vůně. Mango a papaja je kombinace mému nosánku milá, takže já jsem spokojena. Navíc jemná pěna a nevysušená pokožka  jsou milým a vítaným bonusem.
Za mě sprcháče Anatomicals ano, seženete je třeba na Asosu, ale já ho vyhrála u Moory v Giveaway za což jí moc děkuji, celý balíček byl skvělej a ručně psané přání vždy potěší.

Balea tělový peeling ze solí z mrtvého moře
Tenhle peeling je zase produkt z opačné strany věci. Je dost lowend, ale zrovna tady platí, že za málo peněz hodně muziky. Má vůni citrónové trávy a to je zase něco pro můj nosánek. Kombinace různých olejů společně s mořskou solí vám pečlivě obrousí pokožku a zároveň hydratuje  tak, že již není potřeba další péče, za mě spokojenost a za těch 99 kč to doopravdy stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat