sobota 26. července 2014

Benefit they´re real push up liner aneb tužka pro nemehla

Jednou za čas Sephora umí potěšit. Skákala jsem 2 metry nahoru, když mi přišel voucher na vyzvednutí miniaturky They´re real push-up liner. Po tom, co jsem se doopravdy zamilovala do řasenky They´re real chtěla jsem linky opravdu vyzkoušet.
Bohužel v ostravské Sephoře miniaturky neměli ale díkybohu za jejich skvělou komunikaci a poslali mi ji domů.



Za to je vlastně nenávidím, protože opravdu přemýšlím, že bych si koupila plné balení linek.


Prosím, ať zvedne ruku ten, kdo neumí linky nakreslit rovně a na každé straně stejně.
Výborně! Tak si prosím pro ně skočte a budeme chodit všichni s krásnýma linkama.


Gel se dostává do pera otočením spodní části. Doporučuji otočit maximálně 1-2x aby vylezlo jen tolik produktu, kolik doopravdy potřebujete a kolik bude stačit na nejlehčí aplikaci.


Linky jsou opravdu voděodolné. Ne jen jako ale doopravdy. Pokud potřebujete parťáka k moři, kde vám budou vlny celý den cákat do obličeje, nemůžete s Benefitem udělat krom vedle. U mě přežil mytí hlavy, sprchování a odličování obličeje. Až olejovým odličovačem šel dolů a za to má moje veliké plus.


Je to prostě miláček, protože jako jediné mi dokážou vydržet na očích celý den, nerozmazat se a vypadat pořád stejně sytě.


Napište mi kdyžtak do komentářů co používáte za linky vy a jak vám vyhovují.

Žádné komentáře:

Okomentovat