čtvrtek 21. srpna 2014

Dokonalá tvářenka Gleeful

Když jsem byla na dovolené v Praze prostě jsem musela do prodejny MAC. Trošku jsem se bála protivných prodavaček o kterých všichni mluvili, jenže já jsem měla na Chodově obrovské štěstí na tu nejmilejší prodavačku se kterou jsem se kdy mohla setkat. Dokázala zabavit i mého přítele a to je co říct (dejte dítěti do ruk make-up pro černochy a máte na pár hodinek vystaráno).

Šla jsem si pro tvářenku z limitky Alluring Aquatic, ale slečna mě přesvědčila, že na mě příliš fádní, že bych měla vyzkoušet něco výraznějšího a červenějšího. Popadla krásku jménem Gleeful a nalíčila mě. Nutno podotknout že mě nalíčila komplet a ne jen tvářenku ikdyž jsem jí řekla, že opravdu jdu pro tvářenku, protože jsem nějakou moc fajn potřebovala.



A ano byla to láska na první pohled. I přítel se ve svým hraní zastavil a řekl že ta tvářenka je boží a že si jí musím vzít (chvílemi jsme ho ale podezírali, že už to chtěl mít za sebou ten nákup, ale po té se mi svěřil, že paní prodavačka dokázala upoutat i ho, a že se mu nákup moc líbil). Odcházela jsem s výborným pocitem s prodejnami MAC.









Tvářenka má pro mě malinový ostrý odstín, který ke mě dokonale sedí a skvěle se doplňuje s Chubby stickem Chunky Cherry. Obsahuje sice třpytečky, ale jen droboulinké a na pleti vytvářejí spíš glowy efekt, než aby se třpytila každá zvlášť.



A co na ní obdivuji nejvíc je asi její výdrž. Ta je opravdu celodenní, sice intenzita se trošku zmenší, ale i tak vypadá pořád skvěle.

Tvářenka stála něco kolem 600 kč, ale za to její 3.5 g a to bytelné balení ser vám nikde neošoupá a přežije každou cestu.

Prostě láska na první pohled jak má být.

Žádné komentáře:

Okomentovat